Nasza firma jako certyfikowany partner firmy Microsoft zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem oraz administracją systemami poczty elektronicznej i pracy grupowej Microsoft Exchange.
Przykładowe realizacje:
- Wdrożenie i administracja Microsoft Exchange dla 200 użytkowników (8 lat)
- Administracja Microsoft Exchange dla 120 użytkowników. (7 lat)
- Wdrożenie Microsoft Exchange 2010 dla 120 użytkowników, administracja (2 lata), migracja do wersji 2013
- Aktualizacja Microsoft Exchange z wersji 2003 do 2013 dla 50 użytkowników.
- Wdrożenie Microsoft Exchange 2016 dla 20 użytkowników
- Projekt Microsoft Exchange 2016 dla 200 użytkowników w środowisku wysokiej dostępności.
Wdrożenia Microsoft Exchange obejmują także wdrożenie i administrację rozwiązań zabezpieczających takich jak antyspam/antymalware na platformie Sophos, systemów tworzenia kopii zapasowych na platformie Veritas Backup Exec, systemów bezpiecznego dostępu w oparciu o rozwiązania Cisco VPN, oraz silnej autoryzacji RSA security. Wdrożenia są realizowane zarówno na serwerach fizycznych jak i w środowiskach zwirtualizowanych.