Wykonaliśmy migrację rozbudowanego Datacenter klienta między dwoma miastami.
Usługa obejmowała:
- wykonanie analizy technicznej, kosztowej i czasowej
- przeprowadzenie analizy ryzyk dla operacji
- opracowanie planów awaryjnych dla kazdego z elementów systemu
- zapewnienie środków transportu własnego – 4 pojazdy (z nadmiarowością) w celu podziału sprzętu pomiędzy wiele środków transportu z zachowaniem zasad redundancji przewożonych systemów
- zapewnienie ubezpieczenia Cargo w transporcie własnym wraz z załadunkiem i rozładunkiem na pełną wartość przewożonego sprzętu
- zapewnienie personelu niezbędnego do bezpośredniego wykonania operacji oraz zespołów wsparcia administracyjnego (aplikacje, bazy danych, systemy zaawansowane)
- przeprowadzenie dodatkowych operacji tworzenia kopii zapasowych (poza standardowym harmonogramem) m.in. dla baz danych Oracle i MS SQL
- wykonanie kompletnego nowego okablowania nowej lokalizacji Datacenter (sieć LAN i SAN, połaczenia konsoli KVM, zasilanie redunatne plus ATS dla urządzeń z jednym zasilaczem)
- rekonfiguracje urządzeń sieciowych (LAN, WAN i SAN)
- przygotowanie i wykonanie szczegółowych scenariuszy testowych dla wszystkich elementów funkcjonalnych systemu
- zapewnienie środków dla bezpiecznego opakowania przewożonego sprzętu
- wykonanie dokumentacji operacji oraz aktualizacja dokumentacji systemu po zmianie
- współpraca z firmami trzecimi zaangażowanymi w operacje (m.in. operatorzy telekomunikacyjni)
Dodatkowe informacje:
Wymogiem klienta było ograniczenie czasu operacji do 48 godzinnego okna serwisowego. Datacenter klienta zostało ponownie uruchomione z pełną sprawnością i wydajnością w ciągu 31h od momentu wyłączenia zgodnie z wypracowanym wcześniej harmonogramem operacji.